måndag 22 februari 2010

Det är lika bra att bita ihop och få det gjort


Hoppsan, så frånvarande jag har varit! Och hoppsan igen, vad det inte kommer att bli mycket ändring på den saken under den närmsta tiden. För nu drar jag iväg på en slags semester, skulle man kunna säga om man har morbid humor, och det ska man ha. Under tiden kan ni ju sitta och titta på den här bilden. Jag hoppas att ni förstår hur rolig den faktiskt är.


Auf wiedersehen, gott folk! Skotta gärna fram våren till dess att jag är tillbaka. Tack på förhand.

3 kommentarer:

Mariah sa...

lycka till och kör gärnet! tror på dig kom ihåg vad jag sa om att köra med folk :)
kraaaam

Farmor sa...

Hej och Hå kom gärna hem till farmor och skotta fram våren,
Du måste ju vara stark i musklerna
så det förslår. Just nu så bär vi
in ved så att VI inte fryser.
HA det Helen kom och skotta snö
Hjärtans VÄLKOMMEN
Farmor

Anonym sa...

du e då för goer du:)

mvh Favvo Morbror